zaterdag 22 februari 2014

Just do it

Just do it is de vijfde opdracht van de happychallenge....

Als je wil veranderen dan moet je wel actie ondernemen.
Denk niet gelijk te groots al doe je het in kleine stapjes.

Het begin is er ik was er onbewust al mee aan de slag gegaan.
Ben op internet gaan zoeken naar de opleiding die ik kan gaan volgen.
En heb de nodige info aangevraagd.

Vond mijzelf erg stoer om het aan een vriendin te vertellen wat mijn droom was.
Zij zei ga ervoor en dat gaf mij weer kracht.Een glimlach op mijn gezicht.

Mijn visionborden van opdracht 3 heb ik uitgeprint en in een fotolijstje gedaan.
Heb ze in de hal op de lage kast gezet en gelijk even de lage kast opnieuw gedecoreerd.

Positiviteit was 1 van mij 3 waardes.
Ik ben daar heel bewust mee bezig merk dat ik mijn best doe om negatieve gedachtes om te buigen naar positieve gedachtes.

Op het werk loopt het niet helemaal lekker
Ik zit in een reïntegratie proces.(herstellende van een burnout)
Het is gewoon lastig als je afhankelijk bent van anderen, zeker omdat ik niet terug keer in mijn eigen functie.
Afgelopen week was het helemaal prut,was erg geïrriteerd daar over.
Ik merkte dat ik mijn gedachte ging ombuigen.
"kan ik het veranderen" nee!
Ok dacht ik ....laat het los het is zoals het is.
Heb zelf stappen ondernomen dat ik wel werk had.
Ik ga eerst hier een gesprek over aan want dit demotiveerd mij alleen maar.

Het hardlopen gaat goed ik zit alweer op de 5 km.
Super trots ben ik hierop ook nog eens een persoonlijk record gehaald 5km. In 28.49 min.

2 opmerkingen:

  1. Jij bent goed bezig! Zo stoer dat je voor je dromen uit bent gekomen en ook daadwerkelijk als stappen genomen hebt. F*ck die brun-out, hello girlpower!

    BeantwoordenVerwijderen