zaterdag 15 februari 2014

Wat wil je veranderen

Wat zou je willen veranderen....

En welke dingen wil je hiervoor opgeven? Mmmm ik vind hem best even lastig deze opdracht het komt niet 1 2 3 zo uit mijn mouw rollen.....

stiekem weet ik het wel,durf ik het op te schrijven en te delen met iedereen.

Waar wil ik mijn engergie insteken.

Door de happychallenge ben ik heel bewust bezig met de opdrachten.

de 3 waardes die we opschreven en de andere opdrachten over je droom, wat wil je nou echt als er geen obstakels zijn.

Toen ik mijn visionborden geplaatst had kreeg ik steeds meer de drive om echt engergie te gaan steken in mijn droom.

Ben druk op internet aan het kijken welke opleiding het gaat worden. Waar ik nu werk wordt mijn toekomst niet(niet meer).Het liefst stop ik nu helaas is dat niet haalbaar.

En misschien moest het wel gewoon zo zijn de dingen die daar gebeurd zijn het afgelopen jaar. 

Om mij er bewust van te maken dat het nu een mooie tijd is om die droom achterna te gaan..... Of je op een kruispunt in je leven staat en dat het ok is om een andere kant op te gaan. 

Ik vind het allemaal erg spannend en het meeste dat ik mijn zekerheid van salaris kwijt ben .......Ik heb wel een gezin met 3 kinderen. Het weer naar school gaan vind ik weer een uitdaging.

Tegelijker tijd heb ik de smaak te pakken van het schrijven....

Daar wil ik ook meer engergie insteken ben nog erg nieuw in de blog wereld.

Ben veel blogs aan het lezen om zo mijn blog nog verder aan te kleden en zeker sommige dingen uit vogelen.

Wat me  ook nog  engergie geeft is het sporten heerlijk vind ik dat lekker ff hardlopen,kickboksen en een groepsles burnen in de sportschool.

Wat kost mij engergie kortom wat wil ik er voor laten.

Ik wil nog meer in de buurt zijn van mensen die mij inspireren en motiveren. Al die negatieve mensen, ik wordt er zo moe van en het helpt mij niet om te  herstellen van de burn out...

Zo wil ik me ook niet meer druk maken om wat mensen van me denken. Ik kies voor mijzelf en gezin.

En Stress daar zal ik altijd waakzaam voor moeten zijn zodat dat niet de overhand krijgt in mijn dagelijks leven. Het was 1 van de factoren van mijn burn out.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten