vrijdag 28 februari 2014

Positieve gewoontes

Positieve gewoontes.....

Daar ga ik even voor zitten. Eerst een lekker kopje thee zetten. Voor dat we in de pen klimmen......

Leuke opdracht het maakt je weer bewust van..

¤  genieten

Van mijn gezin.
Een kop thee of koffie.
Lekker stuk chocola of bonbon.
Het zingen van de vogels in de vroege ochtend.
Van allerlei soorten muziek.
Genieten van lekker eten. Een boek of tijdschrift lezen

¤ creatief

Heerlijk vind ik dat,even je gedachtes verzetten gewoon nergens aan denken.
Lekker creatief bezig  zijn ......decoreren,van alles frubelen, de tuin in of klussen in huis ik hou ervan.

¤ opruimen

Zo wel werk als prive alles opgeruimd houden dat geeft rust in het hoofd.

¤ sporten

Ben zo blij dat ik daar de engergie weer voor heb.
Vooral hardlopen heerlijk mooie natuur om je heen,een heerlijk beat in je oren en lopen maar.

¤ positiviteit - omdenken

Hier ben ik best trots op. Er gebeuren wekelijks wel dingen die niet leuk zijn,en om daar te lang in te blijven hangen kost je engergie en dat is zonde.
Ik merk dat ik veel sneller een knop om kan zetten  "het is zoals het is"  wat kun je er wel mee.....en dan verder gaan.


Positieve gewoontes die ik nog zou willen toevoegen  in mijn leven.

¤ leef!

Gewoon lekker mijn leven leiden zoals ik wil!
Mezelf zijn en me niet druk maken om wat mensen wel niet van mij vinden.
Wat je ook doet mensen kletsen toch wel over je.

¤ vriendschappen

Heb de afgelopen tijd wat nieuwe mensen mogen ontmoeten.
Spontaan tijdens het stappen,via internet,erg leuk nieuwe vriendinnen om me heen.
(Helaas door mijn burnout er achter gekomen wie mijn vrienden zijn.)
Wie weet door het bloggen dat ik nog meer nieuwe mensen mag ontmoeten,gezellig hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten