woensdag 29 januari 2014

Wat is mijn droom

opdracht 2 van de happy challenge

Wat is je droom?

Als er geen beperkingen waren, als er geen kan-niet excuses bestonden. Wanneer een gebrek aan tijd, geld, middelen, connecties, vaardigheden weg zouden vallen. Wat zou dan jouw ultieme droom zijn? Wat zou jij dan het allerliefste willen? Hoe zou jouw leven er dan uit zien?.........

Jeetje daar moest ik wel even over nadenken wat is mijn droom eigenlijk, wat wil ik graag...

Mijn mooiste droom is al uitgekomen een mooi leven met een prachtig gezin van 3 kids en een fantastische man.

Na de modevakschool lts opleiding afgerond te hebben.....wilde ik een andere kant op......etaleuze worden of de spw kant op (toen agogisch werk)
Helaas was etaleuze een zeer kleine kans op mijn 16de ,uit de 1000 kandidaten werden maar 150 uitgekozen.
Het werd de spw- opleiding.....nu 20 jaar werkzaam in de kinderopvang en opgeklommen van pedagogisch medewerker naar manager blijft de  droom kriebelen!

De droom om interieur styliste worden en dan ook nog een stukje event aankleding.
Het mooiste om dit voor mijzelf te doen,een eigen bedrijf !!
Ik heb wel wat losse flodders aan ideeen .....nu nog druven doen.
Eerst maar eens gaan investeren in ....want ik zal wel een opleiding moeten volgen...
Of eens meedraaien met iemand in deze branche en zo de ideeën verder uitwerken en gaan doen!!
Ik zeg tegen mij zelf.

♡ Follow that dream♡

2 opmerkingen: