maandag 20 januari 2014

Happy Challenge

 
Ik doe ook mee aan de happychallenge,leuk!
(Uitleg  van de challenge kun je vinden op de blog van lisanneleeft.nl)
Al een paar weken heb ik mij verdiept in de blog wereld omdat mijn doel voor 2014 is geniet van alle mooie momenten. Dit komt doordat ik sinds eind augustus thuis zit met een burnout en hard bezig ben om te herstellen. Hoe mooi is het dan om het vast te leggen in een weblog zodat ik eind 2014 nog eens kan genieten van alle mooie momenten!
Zo kwam ik de blog van lisanneleeft tegen.
Al gauw had ik mij aangemeld op de Facebook pagina van happychallenge.
Erg benieuwd wat onze eerste opdracht zou zijn.
Welke waarde vind ik belangrijk.
genieten - groei - positiviteit
1. Genieten
Deze staat zo op 1 voor mij.
we doen dat veels te weinig met elkaar. Daar ben ik wel op een harde reset manier achter gekomen.
Rennen, vliegen , werken je gezin draaiend houden noem maar op.
2. Groei
Door mijn burnout word je zo met je zelf geconfronteerd. Een zoektocht naar je zelf. Persoonlijke ontwikkeling, groei. Het is zo fijn om jezelf te ontwikkelen en ook belangrijk vind ik.  Zo kan ik ook trots zijn dat ik vorige week een keuze moest maken op mijn werk! Ik heb voor mijzelf gekozen.
Dat voelt zo lekker en ook dat is groeien.
3. Positiviteit
Hier ben ik elke dag mee bezig hoe lastig dit soms ook is. Ik kom van de plek dat zwart zo zwart was. En door  tegen mijzelf positieve dingen te zeggen en te lezen in quotes,keuzes te maken door bijv.met vrienden te breken, me omringen met positiviteit.
Ben ik elke dag dankbaar voor alles.
Erg benieuwd naar de tweede opdracht.
tinaslife2.blogspot.com

3 opmerkingen:

  1. Genieten, dat is een mooie op nummer 1 :) Je sidebar werkt trouwens niet, er staat nu alleen de linktekst. Je moet die aan de zijkant van je scherm in een widget invoeren in plaats van in de blog zelf, dan komt het goed ;) Ik doe ook mee aan de challenge, mocht je dat leuk vinden om te lezen: http://sylviakuijsten.com/2014/01/17/happy-challenge-wat-zijn-jouw-waarden/ :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeiemorgen silvia wat leuk dat je mijn challenge blog heb gelezen...
      Ben bij jou ook ff gezellig komen buurten.

      wat bedoel je met sidebar en widget ik blog nog niet zo lang het is nig echt uit vinden....?

      Verwijderen
  2. tien ik ben super trots op je dat je voor jezelf hebt gekozen! En dat genieten op de eerste plaats komt is inderdaad iets wat de laatste tijd er bij in schoot... goed dat je dit blog bent opgestart om straks idd terug te kijken naar alle ups van 2014, want we gaan ervan uit dat er geen downs komen ;-)
    You go girl!!!

    BeantwoordenVerwijderen