vrijdag 10 januari 2014

Memory jaar

Juli 2013 een burnout wow wat was zwart zwart. Langzaam aan klim ik weer omhoog naar de top.
Ik heb veel positieve quotes gelezen op internet dit gaf mij een schop onder mijn kont om niet te blijven hangen in het somber zijn.
2014 weer met een frisse start een nieuw jaar in en zoveel mogelijk genieten van vele mooie momenten die vast en zeker gaan komen.

Ik kwam zo op het idee om alle mooie momenten en of doelen op te schrijven en deze te bewaren in een memory jaar pot.
Zodat je aan het eind van 2014 nogmaals kan genieten van alle positieve mooie momenten van dat jaar.

Ik ga alleen nog op jacht naar een leuke pot om daar de geschreven briefjes met de mooie momenten en of doelen in te bewaren.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11559383/?claim=wa8zsjtrdrp">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten